Urządzenie firmy Carbon Zapp do serwisowania wtryskiwaczy Common
Rail.
Nowe funkcje:
- Wrzesień 2018 - Nowe wersje CRU w odmianie
HEAVY DUTY 2800 bar
- Wrzesień 2018 - Autoryzacja VDO dla CRU2R, MTBR
- Od lutego 2018 CRU2R koduje wtryskiwacze
Siemens VDO Continental
(opcja)
- Kodowanie wtryskiwaczy DENSO (opcja)
- Kodowanie wtryskiwaczy Bosch i Delphi
- Ukształtowanie stosu piezo wtryskiwaczy Siemens
Urządzenie CRU2R jest następcą modeli:
CRU2i oraz CRU2.
ITB.4R|X już w Krakowie.
To najnowocześniejszy stół diesla na
świecie. Przyjedź i sprawdź sam.
Sierpień 2021
Nowy stół probierczy diesla Carbon Zapp ITB.4R|X do wtryskiwaczy Common Rail
pracuje już w naszej firmie.
Skrót cech:
- 4 nowo zaprojektowane układy pomiarowe, wtryskiwacze są testowane jednocześnie!
Najszybsze układy w historii
- Przetestuj 4 wtryski CR w 9 minut!
- Napęd z pompy CP4 gwarantuje stabilne i szybko budowane ciśnienie oraz wysoki
wydatek, pompa jest zabezpieczona przed obróceniem rolek,
dwusekcyjna
- ciśnienie 2800 barów (280 MPa)
- zasilanie 3 fazy
- Ekran 15 calowy
- Kodowanie niemal wszystkich wtryskiwaczy na rynku typów: cewkowe, piezo, dwucewkowe,
producentów Bosch CRI, CRIN, Delphi C2i C3i C4i, Denso, Siemens VDO Continental, John Deere, CAT Parkins, DAF Smart Injector, CRIN 4.2 Actros 4-pin
Zapraszamy na prezentację ITB.4R|X do Krakowa, sprawdź sam jak
szybki jest ten stół! Prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu
prezentacji.
NOWA SERIA MASZYN CARBON ZAPP - X
W 2021 firma Carbon Zapp zaprezentowała nową serię maszyn
nazwaną "X". Zapraszamy do zapoznania się z ofertą nowych stółów
probierczych diesla i benzyny:
Informacje o nowej serii X będą uzupełniane na stronie Gładysek w najbliższym czasie. Aktualne zdjęcia i informacje o urządzniach serii X są już na stronie carbonzapp.pl
CRU2R koduje wtryskiwacze
Siemens VDO Continental
- Funkcja ta jest
dostępna dla partnerów VDO.
Kwiecień 2017 r. -
CRU2R koduje wtryskiwacze
Denso - cewkowe i piezo - Funkcja ta jest
dostępna po jednorazowej opłacie licencyjnej.
W październiku 2016 r.
wprowadzono update
pozwalający na ponowne ukształtowanie stosu
piezo wtryskiwaczy VDO Siemens Conti. Taka
procedura usprawnia niektóre wtryskiwacze bez
konieczności wymiany jakichkolwiek części.
W maju 2016 r. firma Carbon Zapp udostępniła
nowe oprogramowanie, które nadaje nowe kody
IMA do wtryskiwaczy Bosch cewkowych i
piezoelektrycznych.
Uzupełnia to wcześniejszą funkcję nadawania
kodów do wtryskiwaczy Delphi.
Ekran wyboru wtryskiwacza z bazy danych
Ekran w trakcie wykonywania jednego z
testów wtryskiwacza
Ekran z wynikami po zakończeniu testu
Charakterystyka urządzenia - Urządzenie przeznaczone dla warsztatów
zajmujących się naprawą i testowaniem
wtryskiwaczy - Wbudowany tablet 10" z systemem Android
- Ciśnienie pracy do:
2000 barów lub 2800 barów
(opcja)
- Wersja na 2500-2800 barów wymaga zasilania
sprężonym powietrzem o ciśnieniu jedynie 6,5 bara.
- Nowość: CRU2R/40 2800 bar oraz CRU4R/40 2800
bar
- Test wszystkich typów wtryskiwaczy
elektromagnetycznych i piezo Bosch, Delphi,
Denso, Siemens / VDO / Continental z
odniesieniem do bazy danych
- Urządzenie podaje mierzone wartości i
porównuje je z wartościami zadanymi oraz je
ocenia. Wszystkie wartości są prezentowane wraz
z jednostkami podczas testu oraz na protokole. W
razie konieczności ukrycia wartości, można
wydrukować protokół skrócony z samą oceną
badania, bez wartości.
- Wykrycie zwarcia wtryskiwacza do masy lub
między pinami oraz ochrona płyty sterującej
przed uszkodzeniem
- Wyznaczanie kodów C2i oraz C3i do wtryskiwaczy
Delphi (od grudnia 2019 dla nowych maszyn opcja, wymaga zakupienia
jednorazowej licencji)
- Wyznaczanie kodów IMA do wtryskiwaczy Bosch
cewkowych i piezo (od grudnia 2019 dla nowych
maszyn opcja, wymaga zakupienia
jednorazowej licencji)
- NOWOŚĆ - Wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy
Siemens VDO Continental (opcja, wymaga zakupienia
jednorazowej licencji)
- NOWOŚĆ - Wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy
Denso
cewkowych i piezo (opcja, wymaga zakupienia
jednorazowej licencji)
- NOWOŚĆ - Rewitalizacja stosu
piezoelektrycznego wtryskiwaczy VDO Siemens
Conti
- Czas testu 10-15 minut na CRU2R
lub 20-25 minut na CRU4R
- Czyszczenie wewnętrzne wtryskiwaczy
detergentem (opcja - tylko CRU2R)
- Możliwość podłączenia przystawki do
czyszczenia pompowtryskiwaczy
(opcja - tylko
CRU2R)
- Mała wrażliwość na zabrudzenia. Możliwy jest
test bez rozbierania wtryskiwaczy
- Programowalne tworzenie multidawek
- Bezpłatna baza danych okresowo aktualizowana
przez WiFi
- Regulator ciśnienia na przelewie wtryskiwaczy
piezoelektrycznych ze spustem ciśnienia
- Myjka ultradźwiękowa w zestawie
- Możliwość programowania testera wg własnych
planów testowych
- Praca w trybie w pełni automatycznym
- Tryb diagnostyki wtryskiwaczy dla
ekspertów
- Urządzenie wykrywa nieprawidłowo wybrany z
bazy wtryskiwacz np. wtrysk piezo wybrany jako
cewkowy
- Wysterowuje wtryskiwacze dwucewkowe
np. Bosch
CRIN 4.2 (adapter w opcji)
- Czytelnie przedstawione wyniki testu
Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp
Urządzenie Carbon Zapp CRU2R
Urządzenie Carbon Zapp CRU4R
Specjalne opcje dostępne wyłącznie u nas
Wraz z firmą Carbon Zapp opracowaliśmy specjalny
zestaw rozszerzonych adapterów Carbon Zapp do
wtryskiwaczy Common Rail z samochodów osobowych.
Zestaw znacznie skraca czas montażu
wtryskiwaczy. Zmodyfikowaliśmy także regulator
ciśnienia na przelewie do wtryskiwaczy
piezoelektrycznych. Po zmianie konstrukcyjnej
zwiększyła się jego funkcjonalność,
bezpieczeństwo oraz nie dochodzi do zacinania
się wtryskiwaczy podczas testu. Elementy te są
dostępne wyłącznie na polskim rynku i
sprzedawane za pośrednictwem firmy CarTechnik
lub Gładysek.
Inne opcje dodatkowe
Dodatkowo dostępnych jest wiele opcji
rozszerzających jak badanie reakcji wtryskiwaczy
na wysterowanie, wyznaczanie kodów do
wtryskiwaczy CR Delphi, Bosch i Denso, komora do badania
rozpylania w warunkach nadciśnienia, wiązka
elektryczna z wtyczką do wtryskiwaczy Delphi
nowego typu o pinach różnej długości i inne.
CFL
Test szczelności zewnętrznej NLT
Elektroniczny test szczelności
rozpylacza
LKT
Statyczny test przelewu aNOP
Automatyczne badanie ciśnienia otwarcia iVM
Badanie dawek wtryskowych w 15 krokach
- Pełne obciążenie FL, Częściowe
obciążenie PL, Dawka emisyjna EM, Bieg
jałowy LL, Przedwtrysk / Dotrysk PI iVM-MTS
Badanie charakterystyki przyrostu dawki RSP
Badanie czasu reakcji wtryskiwacza
(opcja) SPR
Dynamiczne badanie rozpylania w
warunkach nadciśnienia
Komora do badania
rozpylania
Podświetlana komora do badania
rozpylania w warunkach nadciśnienia.
Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu
do 2500 barów. Komora umożliwia wizualne
rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak
ma to miejsce w cylindrze.
Diagnostyka: Ciśnienia otwarcia
wtryskiwacza, Nieprawidłowego
rozpylania, Nieszczelnych lub
zapieczonych wtryskiwaczy.
Komora została zintegrowana z wygodnym
uchwytem wtryskiwacza.
Badanie reakcji
wtryskiwaczy
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki
każdego wtryskiwacza by dokładnie
zmierzyć aktualną mechaniczną odpowiedź
wtryskiwacza na wysterowanie
elektryczne.
Diagnostyka: przycinający się
wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa,
niska moc silnika, wysoka toksyczność
składników spalin.
Oprogramowanie AZO Rewolucyjne oprogramowanie umożliwia
korzystanie z najnowszych wdrożonych
technologii informatycznych takich jak
drukowanie po WiFi, przesyłanie
protokołów po WiFi, synchronizacja z
serwerem, automatyczna aktualizacja
oprogramowania i baz danych, dostęp
zdalny do urządzenia, pomoc techniczna
online i wiele innych...
Protokoły
Czytelne protokoły z kolorowym
oznaczeniem wyników każdego z testów.
Możliwy wydruk skrócony dla klienta lub
pełny dla warsztatu regenerującego.
Dynamiczny wagowy
pomiar dawek wtryskowych Dokładny, powtarzalny i szybki
elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i
przelewów z podaniem wartości
zmierzonych, minimalnych oraz
maksymalnych wraz z ich oceną. Jedyny dostępny na rynku
światowym układ pomiarowy, który nie
zawiera ruchomych części, nie wymaga
filtracji ani kondycjonowania
temperatury. Obsługuje pomiar dawek
cząstkowych wtryśniętych jedna po
drugiej tak jak to ma miejsce w silniku.
Powtarzalność: 0,05%, dokładność: 0,2%.
Układ wagowy zastosowany w CRU2R
jest rozwiązaniem o najwyższej jakości,
niespotykanym w innych urządzeniach tego
typu.
Podwójny system Automatyczna funkcja czyszczenia
detergentem chemicznym i płukanie
wtryskiwacza przed testem (opcja).
Funkcja wykonuje czyszczenie
wtryskiwacza detergentem, a następnie
automatycznie przepłukuje go olejem
probierczym.
Specjalnie
opracowany
detergent
aktywuje
obojętne
molekuły
węgla,
żywice,
kurz
i
naloty
które
zalegają
wewnątrz
wtryskiwacza
diesla.
Adapter
używany
podczas
czyszczenia
zapobiega
wydostawaniu
się
oparów
detergentu.
Myjka ultradźwiękowa
Wraz z urządzeniem dostarczana jest
standardowa myjka ultradźwiękowa lub
zaawansowana (opcja).
Przenośny
wózek
(opcja)
Ergonomicznie
i
stylowo
zaprojektowany
wózek
zawiera
szafkę
do
przechowywania
wszystkich
komponentów
w
jednym
miejscu.
Adaptery dodatkowe Adaptery do bocznie zasilanych
wtryskiwaczy Common Rail w samochodach
ciężarowych (opcja)
W naszej ofercie posiadamy przystawkę do CRU2R do badania i czyszczenia pompowtryskiwaczy
Carbon Zapp UIPR.
Urządzenie Carbon Zapp CRU serii R można skonfigurować w różnych
wersjach:
Model CRU
Obsługa do "x" wtryskiwaczy
w jednej chwili
Ciśnienie robocze do
Funkcja czyszczenia detergentem
CRU2R/20
1
2000 bar
x
CRU2R/20/F
1
2000 bar
●
CRU2R/30
1
2500 bar
x
CRU2R/30/F
1
2500 bar
●
CRU2R/40 NOWOŚĆ wersja HEAVY DUTY
1
2800, pompa z
CRU4R
x
CRU4R/20
4
2000 bar
x
CRU4R/30
4
2500 bar
x
CRU4R/40 wersja HEAVY DUTY
4
2800 bar
x
● - wyposażenie
standardowe
x - niedostępne
Wykaz testplanów w maszynach Carbon Zapp -
dotyczy urządzeń z linii modelowej "X"
Wykaz zawiera także listę
rekordów wtryskiwaczy, pomp i pompowtryskiwaczy
w urządzeniach Carbon Zapp:
Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?
My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy: