Sprzedaż i serwis urządzeń warsztatowych

Gładysek

Mapa stronyKontakt


 
Bosch Diagnostics
Program ESI[tronic]
 
Urządzenia diagnostyczne


Promocje i nowości

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, SCR
Diagnoza silników i elektroniki
  Kontrola i czyszczenie wtryskiwaczy
 
Stoły probiercze Diesla
Oprogramowanie
Analiza spalin
Linie diagnostyczne
Diagnostyka układu hamulcowego
Pomiar geometrii zawieszenia
Kontrola luzów w ukł. kierowniczym
Prostowniki i testery akumulatorów
Diagnoza alternatorów i rozruszników
Urządzenia do obsługi klimatyzacji
Podnośniki warsztatowe
Wyciągi spalin samochodowych
Serwis ogumienia
Urządzenia uzupełniające

Używane urządzenia diagnostyczne

Szkolenia serwisowe
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 

Carbon Zapp CRU2R, CRU4R

Urządzenie firmy Carbon Zapp do serwisowania wtryskiwaczy Common Rail.

Nowe funkcje:
- Od lutego 2018 CRU2R koduje wtryskiwacze
Siemens VDO Continental (opcja)
- Kodowanie wtryskiwaczy DENSO (opcja)
- Kodowanie wtryskiwaczy Bosch i Delphi
- Ukształtowanie stosu piezo wtryskiwaczy Siemens


Urządzenie CRU2R jest następcą modeli: CRU2i oraz CRU2.


  Informacje o produkcie  
    Cennik

Stworzymy dla Ciebie nowy biznes
Pracownia naprawy wtryskiwaczy
 
Bosch
EPS 205 oraz update EPS 200 > 205
EPS 118

Carbon Zapp
CRU2R, CRU4R (CR)
DS1R, DS2R (CR)
UIPR (EUI)
HUIR (HEUI)
GDU2R, GDU4R, GD1R (benzyna GDI)
GS2, GS4, GS8 (benzyna)
CRU2(i) -> CRU2R UPDATE, WYMIANA
CRU2 -> CRU2i UPDATE
FST
ES3
Oleje i detergenty

Narzędzia do wyciągania wtryskiw.

Promocja Carbon Zapp! Tak tanio jeszcze nigdy nie było!
Specjalne warunki cenowe na nowe urządzenia Carbon Zapp CRU2R, CRU4R i inne.
Zadzwoń i sprawdź 12 411 56 58 wew. 33

 


Prezentacyjny model Carbon Zapp CRU2R


Zapraszamy na prezentację do Krakowa!

Urządzenie weszło do sprzedaży na początku 2015 r.

Nowość!

Luty 2018 r. - CRU2R koduje wtryskiwacze
Siemens VDO Continental - Funkcja ta jest dostępna po jednorazowej opłacie licencyjnej.

Kwiecień 2017 r. - CRU2R koduje wtryskiwacze Denso - cewkowe i piezo - Funkcja ta jest dostępna po jednorazowej opłacie licencyjnej.

W październiku 2016 r. wprowadzono update pozwalający na ponowne ukształtowanie stosu piezo wtryskiwaczy VDO Siemens Conti. Taka procedura usprawnia niektóre wtryskiwacze bez konieczności wymiany jakichkolwiek części.

W maju 2016 r. firma Carbon Zapp udostępniła nowe oprogramowanie, które nadaje nowe kody IMA do wtryskiwaczy Bosch cewkowych i piezoelektrycznych.
Uzupełnia to wcześniejszą funkcję nadawania kodów do wtryskiwaczy Delphi. Kodowanie Bosch i Delphi odbywa się bez żadnych opłat za oprogramowanie.
 


Ekran wyboru wtryskiwacza z bazy danych



Ekran w trakcie wykonywania jednego z  testów wtryskiwacza



Ekran z wynikami po zakończeniu testu
Charakterystyka urządzenia
- Urządzenie przeznaczone dla warsztatów zajmujących się naprawą i testowaniem wtryskiwaczy
- Wbudowany tablet 10" z systemem Android
- Ciśnienie pracy do:
2000 barów lub 2500 barów (opcja)
- Wersja na 2500 barów wymaga zasilania sprężonym powietrzem o ciśnieniu jedynie 6,5 bara.
- Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo Bosch, Delphi, Denso, Siemens / VDO / Continental z odniesieniem do bazy danych
- Urządzenie podaje mierzone wartości i porównuje je z wartościami zadanymi oraz je ocenia. Wszystkie wartości są prezentowane wraz z jednostkami podczas testu oraz na protokole. W razie konieczności ukrycia wartości, można wydrukować protokół skrócony z samą oceną badania, bez wartości.
- Wykrycie zwarcia wtryskiwacza do masy lub między pinami oraz ochrona płyty sterującej przed uszkodzeniem
- Wyznaczanie kodów C2i oraz C3i do wtryskiwaczy Delphi (opcja)
- Wyznaczanie kodów IMA do wtryskiwaczy Bosch cewkowych i piezo (opcja)
- NOWOŚĆ - Wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy Siemens VDO Continental (opcja, wymaga zakupienia jednorazowej licencji)
- NOWOŚĆ - Wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy Denso cewkowych i piezo (opcja, wymaga zakupienia jednorazowej licencji)
- NOWOŚĆ - Rewitalizacja stosu piezoelektrycznego wtryskiwaczy VDO Siemens Conti
- Czas testu 10-15 minut na CRU2R
lub 20-25 minut na CRU4R
- Czyszczenie wewnętrzne wtryskiwaczy detergentem (opcja - tylko CRU2R)
- Możliwość podłączenia przystawki do czyszczenia pompowtryskiwaczy
(opcja - tylko CRU2R)
- Mała wrażliwość na zabrudzenia. Możliwy jest test bez rozbierania wtryskiwaczy
- Programowalne tworzenie multidawek
- Bezpłatna baza danych okresowo aktualizowana przez WiFi
- Regulator ciśnienia na przelewie wtryskiwaczy piezoelektrycznych ze spustem ciśnienia
- Myjka ultradźwiękowa w zestawie
- Możliwość programowania testera wg własnych planów testowych
- Praca w trybie w pełni automatycznym
- Tryb diagnostyki wtryskiwaczy dla ekspertów
- Urządzenie wykrywa nieprawidłowo wybrany z bazy wtryskiwacz np. wtrysk piezo wybrany jako cewkowy
- Wysterowuje wtryskiwacze dwucewkowe
np. Bosch CRIN 4.2 (adapter w opcji)
- Czytelnie przedstawione wyniki testu

Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp


Urządzenie Carbon Zapp CRU2R



Urządzenie Carbon Zapp CRU4R

 
Specjalne opcje dostępne wyłącznie u nas
Wraz z firmą Carbon Zapp opracowaliśmy specjalny zestaw rozszerzonych adapterów Carbon Zapp do wtryskiwaczy Common Rail z samochodów osobowych. Zestaw znacznie skraca czas montażu wtryskiwaczy. Zmodyfikowaliśmy także regulator ciśnienia na przelewie do wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Po zmianie konstrukcyjnej zwiększyła się jego funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz nie dochodzi do zacinania się wtryskiwaczy podczas testu. Elementy te są dostępne wyłącznie na polskim rynku i sprzedawane za pośrednictwem firmy CarTechnik lub Gładysek.

Inne opcje dodatkowe

Dodatkowo dostępnych jest wiele opcji rozszerzających jak badanie reakcji wtryskiwaczy na wysterowanie, wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy CR Delphi, Bosch i Denso, komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia, wiązka elektryczna z wtyczką do wtryskiwaczy Delphi nowego typu o pinach różnej długości i inne.

Wykonywane testy

RLC
Test elektryki wtryskiwacza
- piezo: kΩ/µF
- cewkowe: Ω/mH

CFL
Test szczelności zewnętrznej

NLT
Elektroniczny test szczelności rozpylacza

LKT

Statyczny test przelewu

aNOP
Automatyczne badanie ciśnienia otwarcia

iVM
Badanie dawek wtryskowych w 15 krokach
- Pełne obciążenie FL, Częściowe obciążenie PL, Dawka emisyjna EM, Bieg jałowy LL, Przedwtrysk / Dotrysk PI

iVM-MTS
Badanie charakterystyki przyrostu dawki

RSP
Badanie czasu reakcji wtryskiwacza (opcja)

SPR
Dynamiczne badanie rozpylania w warunkach nadciśnienia




Komora do badania rozpylania
Podświetlana komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu do 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.

Diagnostyka: Ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, Nieprawidłowego rozpylania, Nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.

Komora została zintegrowana z wygodnym uchwytem wtryskiwacza.

Badanie reakcji wtryskiwaczy
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza by dokładnie zmierzyć aktualną mechaniczną odpowiedź wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.

Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.

Oprogramowanie AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwia korzystanie z najnowszych wdrożonych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych...
Protokoły
Czytelne protokoły z kolorowym oznaczeniem wyników każdego z testów.
Możliwy wydruk skrócony dla klienta lub pełny dla warsztatu regenerującego.

Dynamiczny wagowy pomiar dawek wtryskowych
Dokładny, powtarzalny i szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów z podaniem wartości zmierzonych, minimalnych oraz maksymalnych wraz z ich oceną. Jedyny dostępny na rynku światowym układ pomiarowy, który nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kondycjonowania temperatury. Obsługuje pomiar dawek cząstkowych wtryśniętych jedna po drugiej tak jak to ma miejsce w silniku. Powtarzalność: 0,05%, dokładność: 0,2%. Układ  wagowy zastosowany w CRU2R jest rozwiązaniem o najwyższej jakości, niespotykanym w innych urządzeniach tego typu.

Podwójny system
Automatyczna funkcja czyszczenia detergentem chemicznym i płukanie wtryskiwacza przed testem (opcja). Funkcja wykonuje czyszczenie wtryskiwacza detergentem, a następnie automatycznie przepłukuje go olejem probierczym.
Specjalnie opracowany detergent aktywuje obojętne molekuły węgla, żywice, kurz i naloty które zalegają wewnątrz wtryskiwacza diesla. Adapter używany podczas czyszczenia zapobiega wydostawaniu się oparów detergentu.

Myjka ultradźwiękowa
Wraz z urządzeniem dostarczana jest standardowa myjka ultradźwiękowa lub zaawansowana (opcja).
Przenośny wózek (opcja)
Ergonomicznie i stylowo zaprojektowany wózek zawiera szafkę do przechowywania wszystkich komponentów w jednym miejscu.

Adaptery dodatkowe
Adaptery do bocznie zasilanych wtryskiwaczy Common Rail w samochodach ciężarowych (opcja)
W naszej ofercie posiadamy przystawkę do CRU2R do badania i czyszczenia pompowtryskiwaczy Carbon Zapp UIPR.

Urządzenie Carbon Zapp CRU serii R można skonfigurować w różnych wersjach:

Model CRU Obsługa do "x" wtryskiwaczy
w jednej chwili
Ciśnienie robocze do Funkcja czyszczenia detergentem
CRU2R/20 1 2000 bar x
CRU2R/20/F 1 2000 bar
CRU2R/30 1 2500 bar x
CRU2R/30/F 1 2500 bar
CRU4R/20 4 2000 bar x
CRU4R/30 4 2500 bar x

● - wyposażenie standardowe
x - niedostępne

Wykaz zmian w oprogramowaniu Carbon Zapp - dotyczy urządzeń z linii modelowej "R"
Poniżej aktualna historia aktualizacji oprogramowania Carbon Zapp stosowanego m.in w CRU2R i CRU4R. Dane pochodzą bezpośrednio z serwera firmy Carbon Zapp i są na bieżąco aktualizowane. Wykaz zawiera także listę rekordów wtryskiwaczy, pomp i pompowtryskiwaczy w urządzeniach Carbon Zapp:




Najbardziej uniwersalnym urządzeniem jest:
- CRU2R/20/F (2000 barów)
- CRU2R/30/F
(2500 barów)
Oprócz funkcji czyszczenia i testowania wtryskiwaczy
Common Rail, można do nich podłączyć przystawkę do pompowtryskiwaczy EUI Carbon Zapp UIPR lub do pompowtryskiwaczy HEUI Carbon Zapp HUIR.


Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?
My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy:

Strona poświęcona otwieraniu pracowni naprawy wtryskiwaczy i pomp diesla
otwierana w nowym oknie

Więcej informacji o urządzeniach firmy Carbon Zapp
na stronie producenta:

Carbon Zapp | Polska
otwierana w nowym oknie