Sprzedaż i serwis urządzeń warsztatowych

Gładysek

Mapa stronyKontakt


 
Bosch Diagnostics
Program ESI[tronic]
 
Urządzenia diagnostyczne


Promocje i nowości

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, SCR
Diagnoza silników i elektroniki
  Kontrola i czyszczenie wtryskiwaczy
 
Stoły probiercze Diesla
Oprogramowanie
Analiza spalin
Linie diagnostyczne
Diagnostyka układu hamulcowego
Pomiar geometrii zawieszenia
Kontrola luzów w ukł. kierowniczym
Prostowniki i testery akumulatorów
Diagnoza alternatorów i rozruszników
Urządzenia do obsługi klimatyzacji
Podnośniki warsztatowe
Wyciągi spalin samochodowych
Serwis ogumienia
Urządzenia uzupełniające

Używane urządzenia diagnostyczne

Szkolenia serwisowe
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 

Carbon Zapp DS1R, DS2R

Urządzenie firmy Carbon Zapp do serwisowania wtryskiwaczy Common Rail.

Absolutna nowość!
Urządzenie DS1R miało premierę na targach Automechanika we Frankfurcie w 2016 r.


DS1R jest całkowicie nowym urządzeniem.
DS2R
jest następcą modeli:
Diesel Tech DS2i, DS2 oraz CTU1100e, CTU1108e.



  Informacje o produkcie  
    Cennik

Stworzymy dla Ciebie nowy biznes
Pracownia naprawy wtryskiwaczy
 
Bosch
EPS 205 oraz update EPS 200 > 205
EPS 118

Carbon Zapp
CRU2R, CRU4R (CR)
DS1R, DS2R (CR)
UIPR (EUI)
HUIR (HEUI)
GDU2R, GDU4R, GD1R (benzyna GDI)
GS2, GS4, GS8 (benzyna)
CRU2(i) -> CRU2R UPDATE, WYMIANA
CRU2 -> CRU2i UPDATE
FST
ES3
Oleje i detergenty

Narzędzia do wyciągania wtryskiw.
 
DS1R - NOWOŚĆ 2016!
Test 1 wtryskiwacza CR w jednym czasie
Baza danych
Ciśnienie 2000Bar przy 6 bar spr. pow. (opcja)
Statyczny wagowy elektroniczny pomiar
(DFAP) Dokładność:
0.1mm3, Powtarzalność:0.6%FS
Praca manualna lub automatyczna
Poziom diagnostyki dla warsztatu
Czas testu 10-15 min
Ekran dotykowy 8" z systemem Android
Brak możliwości czyszczenia
Brak możliwości dołączenia przystawki do pompowtryskiwaczy

Tester wtryskiwaczy DS1R występuje w wielu konfiguracjach - patrz tabelka na dole strony.

DS2R
-
Testowanie do 1 wtryskiwacza CR w jednym czasie z odniesieniem do bazy danych
- Czyszczenie detergentem (opcja)
- Praca w trybie ręcznym
- Pomiar menzurkowy
-
Czas testu 12 minut
- Tablet 8" z systemem Android
-
Możliwość dołączenia przystawki do pompowtryskiwaczy

DSF.4R
-
Czyszczenie i płukanie do 4 wtryskiwaczy w jednym czasie
- Praca w trybie półautomatycznym
- Tablet 8" z systemem Android
-
Brak możliwości testowania
-
Brak możliwości dołączenia przystawki do pompowtryskiwaczy

Charakterystyka urządzenia DS2R

- Diagnoza stanu cewki elektrycznej lub piezokryształu
- Pomiar dawek wtryskowych w odniesieniu do bazy danych
- Pomiar ilości paliwa na przelewie przy braku wysterowania oraz podczas pracy
- Ocena kształtu strumienia paliwa
- Sprawdzenie poprawnego ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy
- Pomiar opóźnienia wtryskiwacza, zliczanie wygenerowanych wtrysków (opcja)
- Zawory nadciśnieniowe na przelewie wtryskiwaczy piezoelektrycznych (opcja)
- Naprawa zanieczyszczonych wtryskiwaczy


Urządzenie Carbon Zapp DS1R


Urządzenie Carbon Zapp DS2R


Urządzenie Carbon Zapp DSF.4R

 
Specjalne opcje dostępne wyłącznie u nas
Wraz z firmą Carbon Zapp opracowaliśmy specjalny zestaw rozszerzonych adapterów Carbon Zapp do wtryskiwaczy Common Rail z samochodów osobowych. Zestaw znacznie skraca czas montażu wtryskiwaczy. Zmodyfikowaliśmy także regulator ciśnienia na przelewie do wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Po zmianie konstrukcyjnej zwiększyła się jego funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz nie dochodzi do zacinania się wtryskiwaczy podczas testu. Elementy te są dostępne wyłącznie na polskim rynku i sprzedawane za pośrednictwem firmy CarTechnik lub Gładysek.

Inne opcje dodatkowe

Dodatkowo dostępnych jest wiele opcji rozszerzających jak badanie reakcji wtryskiwaczy na wysterowanie, wyznaczanie kodów do wtryskiwaczy CR Delphi, komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia, wiązka elektryczna z wtyczką do wtryskiwaczy Delphi nowego typu o pinach różnej długości i inne.

Wykonywane testy w DS2R

RLC
Test elektryki wtryskiwacza
- piezo: kΩ/µF
- cewkowe: Ω/mH

CFL
Test szczelności zewnętrznej

LKT

Statyczny test przelewu

aNOP
Automatyczne badanie ciśnienia otwarcia

iVM
Badanie dawek wtryskowych w 15 krokach
- Pełne obciążenie FL, Częściowe obciążenie PL, Dawka emisyjna EM, Bieg jałowy LL, Przedwtrysk / Dotrysk PI

RSP
Badanie czasu reakcji wtryskiwacza (opcja)

SPR
Dynamiczne badanie rozpylania w warunkach nadciśnienia




Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp


Komora do badania rozpylania
Podświetlana komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu do 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.

Diagnostyka: Ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, Nieprawidłowego rozpylania, Nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.

Komora została zintegrowana z wygodnym uchwytem wtryskiwacza.

Badanie reakcji wtryskiwaczy
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza by dokładnie zmierzyć aktualną mechaniczną odpowiedź wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.

Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.

Oprogramowanie AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwia korzystanie z najnowszych wdrożonych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych...
Protokoły
Czytelne protokoły z kolorowym oznaczeniem wyników każdego z testów.
Możliwy wydruk skrócony dla klienta lub pełny dla warsztatu regenerującego.

Statyczny wagowy pomiar dawek wtryskowych DFAP w DS1R
Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów. Układ pomiarowy nie wymaga filtracji ani kondycjonowania temperatury. Rozdzielczość: 0,1 mm³, dokładność: 0,6%.
Uwaga: Brak możliwości kodowania wtryskiwaczy. Jedynie zaawansowany układ pomiarowy w urządzeniu CRU2R oraz CRU4R umożliwia wyznaczanie nowych kodów wtryskiwaczy.

Pomiar menzurkowy w DS2R
Stopniowane i podświetlane diodami LED menzurki używane do odczytu wartości dawek wtryskowych oraz przelewów. Po każdym teście następuje automatyczne opróżnienie menzurek.
Rozdzielczość: 0,5 ml, dokładność: ±1ml/65ml.




Czyszczenie chemiczne (opcja)
Specjalnie opracowany detergent aktywuje obojętne molekuły węgla, żywice, kurz i naloty które zalegają wewnątrz wtryskiwacza diesla. Adapter używany podczas czyszczenia zapobiega wydostawaniu się oparów detergentu.

Myjka ultradźwiękowa
Wraz z urządzeniem dostarczana jest standardowa myjka ultradźwiękowa lub zaawansowana (opcja).
Przenośny wózek (opcja)
Ergonomicznie i stylowo zaprojektowany wózek zawiera szafkę do przechowywania wszystkich komponentów w jednym miejscu.

W naszej ofercie posiadamy przystawkę do DS2R do badania i czyszczenia pompowtryskiwaczy Carbon Zapp UIPR-A.

Urządzenie Carbon Zapp DS1R, DS2R można skonfigurować w różnych wersjach:

Model DS2R Test Czyszczenie detergentem Funkcje i testy Ciśnienie robocze Układ pomiarowy Obsługa do "x" wtryskiwaczy
w jednej chwili
DS1R-S/10 x praca manualna, wycieki, elektryka 1000 bar brak 1
DS1R-E/10 x praca manualna, wycieki, elektryka, dawki wtryskowe 1000 bar Statyczny wagowy 1
DS1R-E/20 x praca manualna, wycieki, elektryka, dawki wtryskowe, szczelność 2000 bar Statyczny wagowy 1
DS1R-D/20 x praca automatyczna, wycieki, elektryka, dawki wtryskowe, szczelność 2000 bar Statyczny wagowy 1
DS2R-A/10 x jak w DS2R 1200 bar Menzurki 1
DS2R-A/10/F jak w DS2R 1200 bar Menzurki 1
DS2R-A/20 x jak w DS2R 2000 bar Menzurki 1
DS2R-A/20/F jak w DS2R 2000 bar Menzurki 1
DSF.4R x x 1100 bar brak 4

● - wyposażenie standardowe
x - niedostępne


Najbardziej uniwersalnym urządzeniem jest:
- DS2R-A/20/F (menzurkowe, 1850 barów)
Oprócz funkcji czyszczenia i testowania wtryskiwaczy
Common Rail, można do nich podłączyć przystawkę do pompowtryskiwaczy EUI Carbon Zapp UIPR lub do pompowtryskiwaczy HEUI Carbon Zapp HUIR.

Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?
My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy:

Strona poświęcona otwieraniu pracowni naprawy wtryskiwaczy i pomp diesla
otwierana w nowym oknie

Więcej informacji o urządzeniach firmy Carbon Zapp
na stronie producenta:

Carbon Zapp | Polska
otwierana w nowym oknie