|
|
|
|
|
Carbon Zapp FST
Urządzenie do pomiaru systemu paliwowego silników
benzynowych i diesla.
Zapp FST to następca modelu Fuel Zapp.
|
|
|
|
Carbon Zapp FST
Urządzenie do diagnozy układów paliwowych
silników benzynowych i Diesla
Diagnoza
• Niewłaściwe ciśnienie paliwa
• Niewłaściwy przepływ paliwa w układzie
• Zabrudzony filtr paliwa
• Wadliwa pompa paliwa
• Zatkane sitko na wlocie pompy paliwa
• Wadliwy zawór pompy paliwa
• Nieszczelne wtryskiwacze
• Niewłaściwe działanie regulatora ciśnienia
paliwa
• Pienienie się i/lub zanieczyszczenie paliwa
• Ograniczenia w wężach paliwowych: zasilania i
powrotnych
• Wahania podciśnienia w kolektorze
dolotowym
• Wsteczne ciśnienie wydechu dla testowania
pracy katalizatora
• Ciśnienie doładowania
Wyszukiwanie i usuwanie usterek w „sercu”
silnika
Wszystkie samochody wyposażone w system
elektronicznego wtrysku paliwa wymagają dokładnej kontroli
układu paliwowego. Jeżeli ciśnienie lub strumień
przepływającego paliwa nie mieszczą się w
zakresie podanym przez producenta, wydajność
silnika maleje. Wtedy stosunek powietrza do
paliwa będzie nieprawidłowy, a w ekstremalnych
warunkach zapłon silnika stanie się niemożliwy. |
|
Testując układ paliwowy samochodu w poszukiwaniu
przyczyn niewłaściwego ciśnienia paliwa,
niewystarczającego strumienia przepływu paliwa,
zapowietrzenia układu paliwowego, niewłaściwego
podciśnienia w kolektorze dolotowym i innych
usterek, możemy uniknąć długoterminowych i
kosztownych napraw związanych z wadliwym
katalizatorem, spalaniem stukowym, utratą mocy,
wypalonymi zaworami itp. Tester Zapp FST
potrafi efektywnie zidentyfikować usterki
układów paliwowych.
Podciśnienie w kolektorze dolotowym
Niewłaściwe podciśnienie w kolektorze dolotowym
znacznie wpływa na pracę elektronicznie
sterowanego systemu wtryskowego oraz na ogólną
wydajność silnika.
Podciśnienie powstające w kolektorze dolotowym
zależy od komponentów silnika takich jak:
zawory, popychacze, sprężyny zaworów, tłoki i
pierścienie tłokowe. Innymi czynnikami
wpływającymi na wielkość podciśnienia są:
rozrząd, nieszczelność kolektora, kąt
wyprzedzenia zapłonu i ograniczenia w układzie
wydechowym.
Zakres dostawy
- Manometr 0-7 bar
- Wakuometr do pomiaru podciśnienia w kolektorze
dolotowym
- Manometr nadciśnienia w układzie wydechowym
- Rotametr
W ofercie posiadamy również model Zapp FST-HF o
zwiększonym zakresie rotametru z 3,3 do 6,6
l/min - do zastosowań w samochodach rajdowych
oraz ciężarowych.
Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp
|
Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?
My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy:
Strona
poświęcona
otwieraniu
pracowni
naprawy
wtryskiwaczy
i
pomp
diesla
otwierana
w
nowym
oknie
|
|
|
|
|