Bosch Diagnostics
Diagnostyka - program partnerski
Program ESI[tronic]
Urządzenia diagnostyczne
 
Szkolenia serwisowe

Serwis urządzeń diagnostycznych
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 


  Nawigacja
  Wykaz i program kursów
  Terminy
  Formularz zgłoszeniowy
     


Kurs nr 2:
„Benzynowe systemy wtrysku ciągłego K i KE-Jetronic/Motronic”.

Czas trwania kursu: 1 dzień od 9,00 do 17,00.
Cena kursu wraz z materiałami szkoleniowymi 430,00 zł brutto.
Możliwość otrzymania certyfikatu ukończenia kursu.

1. Budowa i działanie systemu K-Jetronic.
2. Podzespoły systemu paliwowego:
       -pompy paliwa,
       -filtry,
       -akumulatory ciśnienia.
3. Zasada działania głowicy rozdzielacza paliwa.
4. Wtryskiwacze paliwa:
       -budowa,
       -zabiegi konserwacyjne i serwisowe.
5. Regulator fazy nagrzewania silnika.
6. Zasuwa powietrza dodatkowego i wyłącznik termiczno-czasowy.
7. Pomiary paliwowe- ciśnienia i wydatki obwodów paliwowych.
8. Budowa i działanie systemu KE-Jetronic.
9. Regulatory ciśnienia paliwa.
10. Głowica rozdzielacza- zasada elektronicznej regulacji dawki paliwa.
11. Budowa i regulacja przepływomierzy z klapą spiętrzającą.
12. Elektroniczne przekaźniki bezpieczeństwa w obwodach pomp paliwowych.
13. Różne rozwiązania techniczne systemów KE-Motronic.
14. Samodiagnoza w systemach KE-Motronic:
       -wywołanie kodów błyskowych,
       -komputerowa diagnoza szeregowa.
15. Czyszczenie i konserwacja podzespołów paliwowych systemów wtryskowych.

Jeśli potrafi Pan prawidłowo odpowiedzieć na następujące pytania, to znaczy, że nie musi Pan brać udziału w tym kursie.

1.Jaka jest procedura mechanicznej regulacji klapy spiętrzającej w przepływomierzu powietrza systemu wtryskowego KE- Motronic?

2.W jakim celu stosuje się akumulatory ciśnienia paliwa i w jaki sposób można zmierzyć parametry i określić sprawność tego urządzenia?

3.Proszę opisać przebieg prądu sterującego w elektrohydraulicznym nastawniku ciśnienia paliwa w fazie rozgrzewania silnika, hamowania silnika i pracy z sondą lambda.

 
Kurs nr 1. Elektroniczne układy zapłonowe,
Kurs nr 2. Benzynowe systemy wtrysku ciągłego K i KE-Jetronic/Motronic,
Kurs nr 3. Jednopunktowe benzynowe systemy wtryskowe Jetronic/Motronic/Multec,
Kurs nr 4. Wielopunktowe benzynowe systemy wtryskowe Jetronic/Motronic,
Kurs nr 5. System wtryskowy Motronic MP 9.0, blokada odjazdu, magistrala CAN,
Kurs nr 6. Pokładowe systemy diagnostyczne OBD II i EOBD,
Kurs nr 7. Diagnostyka benzynowych systemów wtryskowych,
Kurs nr 8. Klimatyzacja w pojazdach samochodowych.
Kurs nr 9. Diagnoza komputerowa sterowników z wykorzystaniem testera usterek Bosch KTS xxx i programu ESI[tronic],
Kurs nr 10. Elektroniczne Systemy Diesla EDC,
Kurs nr 11.  Common Rail BOSCH I i II generacji,
Kurs nr 12.  Common Rail BOSCH III generacji, diagnostyka systemów CR,
Kurs nr 13.  Systemy wtryskowe z pompą promieniową VP 44.