Ponad 40 lat działalności firmy Gładysek
Urodziłem się w 1952 roku w Krakowie. Po ukończeniu Technikum
Łączności na kierunku radiowo-telewizyjnym podjąłem studia na
Uniwersytecie Jagiellońskim na wydziale fizyki. Po pierwszym
semestrze przeniosłem się na Akademię Górniczo- Hutniczą, gdzie
ukończyłem Wydział Elektrotechniki, Elektroniki i Automatyki.
Pracowałem jedenaście lat na AGH w Zakładzie Nowych Technik
Nauczania przemianowanym później na Uczelniany Ośrodek Dydaktyki.
Pracując jako samodzielny inżynier w pracowni elektronicznej, miałem
okazję do prowadzenia eksperymentów, które zaowocowały dwoma
opatentowanymi wynalazkami. W 1980 roku jako pracownik AGH
otworzyłem na pół etatu własną firmę zajmującą się elektroniką
samochodową.
Powstaje firma:
AUTOELEKTRONIKA SERVICE inż. Jerzy Gładysek
specjalizacja: elektronika samochodowa
siedziba firmy: Kraków, ul. Grochowska 10
zajmowana powierzchnia = 12m²
Zakres działalności firmy:
- usługi w zakresie elektroniki i elektromechaniki pojazdowej, w tym
między innymi montaż autoalarmów i radioodtwarzaczy samochodowych.
- wytwarzanie urządzeń elektronicznych własnej konstrukcji, w tym
autoalarmy, elektroniczne blokady zapłonu, zapłony tyrystorowe,
elektroniczne regulatory napięcia alternatora itp.
Sąsiad użycza mi garażu na działalność usługową przy
samochodach. Powierzchnia do pracy powiększa się o 25 m². Dzielnicowy
już nie musi mi wystawiać mandatu za niszczenie zieleńca przed domem.
Pierwsze kontakty z firmą ROBERT BOSCH GmbH. Odwiedziny pracowników
Bosch-a w mojej firmie. Bliskie spotkania ze stertą kapusty w garażu
oraz stan wojenny uniemożliwiają dalsze kontakty z firmą Bosch.
Zmiana siedziby firmy na ul. Bolesława Chrobrego 49
w Krakowie. Powierzchnia użytkowa 40 m² oraz ok.150 m² zadaszonego
podwórka.
Uzyskujemy pierwsze sukcesy na polu diagnostyki i napraw
elektronicznych układów zapłonowych i systemów wtryskowych.
Osiągamy prymat na rynku motoryzacyjnym w zakresie
elektroniki samochodowej. Na tak małej powierzchni firma zatrudnia
12-stu pracowników, wychodząc naprzeciw ciągle powiększającemu się
popytowi na tego typu usługi.
15 stycznia 1992 roku redaktor Wojciech Machnicki pisze
pierwszy artykuł w Echu Krakowa o naszej firmie pt. „Trzy łyki
elektroniki”. Redaktor Pawlik i Brian Scott z radia RMF nagłaśniają
naszą firmę na falach eteru. Pojawiają się następne artykuły w prasie
oraz wywiady radiowe. Otrzymujemy pierwszą liczącą się na rynku
autoryzację od amerykańskiego dystrybutora firmy AUDIOVOX USA na montaż
autoalarmów „Prestige”. W międzyczasie powstaje nowa siedziba firmy w
Krakowie przy Al. T.Bora-Komorowskiego 11. Ponawiam próbę kontaktu z
firmą Bosch poprzez jej przedstawicielstwo w Wiedniu. Po rozmowie z
panem Franzem Hauptmannem zostaję skierowany do Pana Fąfary, który jest
osobą odpowiedzialną za kontakty z firmą Bosch na terenie Polski. Poza
kilkoma kurtuazyjnymi spotkaniami i rozmowami nic z tego nie wynika.
Pewnego razu w mojej firmie przy ul. Bolesława Chrobrego 49 w Krakowie zjawia się niezapowiedziany przedstawiciel firmy Robert Bosch Polska pan Artur Kornaś. Ku mojemu zdziwieniu proponuje pod pewnymi warunkami nawiązanie współpracy w zakresie serwisowania samochodów pod szyldem Bosch Service.
Nie namyślając się długo, aczkolwiek nie bez pewnych oporów z mojej
strony, w obecności pana Herberta Weselego z Austrii i pana Artura
Kornasia w restauracji ORBIT w Krakowie podpisuję na serwetce
zobowiązanie do dokonania zakupów urządzeń diagnostycznych, niezbędnych
do otwarcia serwisu Bosch-a.
Pod koniec 1993 roku mimo braku oficjalnej umowy, firma Bosch zaprasza
mnie do Poznania na pierwsze w mojej karierze szkolenie techniczne,
które wyśmienicie prowadzi Pan Andreas Hamer – młody, aczkolwiek
doświadczony praktyk szkoleniowiec z Niemieckiego Centrum Szkoleniowego
w Berlinie.
Zostaję zaproszony do Wiednia wraz z kilkoma kolegami
aspirującymi do wstąpienia w szeregi Bosch Serwisów, gdzie z prawdziwą
austriacką gościnnością przyjmuje nas pan Herbert Wesely.
Zmiana siedziby firmy na Kraków, Al.T.Bora-Komorowskiego 11.
Powierzchnia użytkowa 960 m².
Podpisuję umowę autoryzacyjną z firmą CASTROL, w zamian
otrzymuję do dyspozycji diagnoskop silnikowy firmy Bosch MOT250. Mając
tester usterek KTS 300, diagnoskop silnikowy MOT 250 i czterogazowy
analizator spalin spełniamy już wymogi, jakie stawia przed swoimi
partnerami firma Bosch i otrzymujemy status pełnoprawnego samochodowego
serwisu Bosch-a.
Podpisuję z firmą Bosch umowę autoryzacyjną na samochodowy BOSCH-SERVICE
i otrzymuję certyfikat o numerze 3.
Pod koniec roku jestem zaproszony na drugą ogólnopolską konferencję
serwisów Bosch-a, już jako autoryzowany BS.
Następuje zmiana nazwy firmy na: GŁADYSEK BOSCH SERVICE. Powstaje biuro
obsługi klienta i sklep z częściami samochodowymi Bosch-a. Ja i moi
pracownicy przechodzimy cykl szkoleń organizowanych przez firmę Bosch w
Polsce, a także w Berlinie i Wernau na terenie Niemiec. Z okazji
30-lecia powstania pierwszego elektronicznego systemu wtryskowego, firma
Bosch ogłasza międzynarodowy konkurs JETRONIC-CUP na najlepszy Bosch
Service zajmujący się naprawą benzynowych systemów wtryskowych.
Wygrywamy ten konkurs indywidualnie i zespołowo w Polsce.
Zostajemy delegowani na mistrzostwa świata do Stuttgartu, gdzie startują
24 drużyny z 6-ciu kontynentów. W bezpośredniej konfrontacji mój
pracownik inż. Tadeusz Kondak wywalczył dziesiąte miejsce na świecie,
pokonując Amerykanów i Japończyków. Między 8 a 15 czerwca firma Bosch
organizuje uczestnikom konkursu wspaniałe 10-cio dniowe wakacje na
terenie południowych Niemiec.
Wręczenie nagród przez przedstawicieli firmy Bosch w Polsce odbywa się na
terenie firmy. Prasa o nas pisała.
Na V Ogólnopolskim spotkaniu serwisów Bosch-a w Mikołajkach zostaje
powołana pierwsza w historii Polski Rada BS, która wybiera mnie na
prezesa. Przez ostatnie lata trzy razy pod rząd moja firma uzyskuje
drugie miejsce w Polsce w ocenie serwisów przez RBPL oraz pierwsze
miejsca w Polsce południowo-wschodniej. W nagrodę firma Bosch zaprasza
nas na atrakcyjną wycieczkę do Wiednia.
W uznaniu zasług na polu rywalizacji w konkursach, firma Bosch zaprasza
nas na kolację do restauracji Zielony Dół.
Zostaję rzeczoznawcą, a zaraz potem biegłym sądowym z zakresu
elektroniki samochodowej.
W międzyczasie firma rozszerza swoją działalność. Zaczynam prowadzić
szkolenia i kursy, najpierw z benzynowych systemów wtryskowych, a
następnie z układów klimatyzacji, jak również w zakresie elektronicznych
systemów Diesla. Kursy prowadzę również na zlecenie firmy Bosch w
Warszawie, dla firmy Intercars na terenie całej Polski, a także w
Bielsku-Białej dla sieci Auto Majster.
Powstaje pierwsza, a potem druga sala szkoleniowa. Pierwsze programy
wspomagania BS przez internet (zapasy magazynowe firm) wychodzą z pod
ręki mojego 15-sto letniego syna. Potem już jako student PK mój syn
przygotowuje stronę internetową
www.gladysek.pl która otrzymuje
uznanie w szerokim kręgu fachowców.
Programy z moim udziałem ukazują się w telewizji w programie Pana
redaktora Piotra Sławety Autostrada i Garaż w TVN Turbo.
Powstaje hurtownia części samochodowych Bosch. Kupujemy pierwszy
samochód firmowy służący do rozwożenia części.
Prowadzimy kampanie reklamowe i promocje.
Z rozmachem organizujemy „Dni otwarte”. Współpracuję z
Centrum Kształcenia Nauczycieli, szkołami o profilu samochodowym, PK i
PŚ, prowadząc seminaria, a także prezentacje urządzeń diagnostycznych.
Przy hurtowni Intercars powstaje sieć serwisów
samochodowych pod nazwą Q-service. Otrzymujemy certyfikat nr 6.
Rozpoczynamy sprzedaż, a następnie uruchamiamy serwis urządzeń
diagnostycznych.
Powstaje firma córka „Cartechnik - Grażyna Gładysek”,
zajmująca się głównie sprzedażą urządzeń diagnostycznych.
Od 2003 roku Cartechnik jako Integra Info Centrum Kraków sprzedaje i
wdraża programy komputerowe Integra dla warsztatów samochodowych.
Trzykrotnie braliśmy udział w Targach Motoryzacyjnych w Krakowie
zdobywając za każdym razem pierwsze miejsce w kategorii urządzenia
diagnostyczne i warsztatowe. Bierzemy udział w pomocy klientom na
drodze, uczestnicząc w programie „Starter”.
W Międzynarodowym Pucharze Jakości organizowanym przez
firmę Bosch uzyskujemy trzecie miejsce w Polsce.
W latach 2003-2004 wdrożyliśmy pierwszy w Polsce program
pilotażowy „Partner Bosch Diagnostics”, polegający na kompleksowej
obsłudze klienta warsztatowego, poczynając od prezentacji urządzeń
diagnostycznych Bosch przez szkolenia i kursy, a następnie na ich
sprzedaży.
Nie zrywamy kontaktu z dziennikarzami. Powstają nowe
artykuły prasowe. W miesięczniku AUTO-ELEKTRO ukazują się moje artykuły pt.: „EOBD i OBDII” oraz „BEZROZDZIELACZOWE UKŁADY ZAPŁONOWE”
Przystępujemy do sieci warsztatowej Hella-Service-Partner
w zakresie samochodowych klimatyzacji.
W międzyczasie uzyskujemy wiele autoryzacji i otrzymujemy certyfikaty
firm samochodowych, w tym:
Eberspeacher, Hella, Shell, Castrol, Blaupunkt, Sachs.
Moje hobby to stare i nowe urządzenia diagnostyczne.
Otrzymujemy certyfikat jakości ISO 9001:2000.
Bosch w programie
pilotażowym wybrał naszą firmę do obsługi flot samochodowych.
Zostaję wybrany jako koordynator praktyk zawodowych w nowopowstałej
klasie Bosch-a w Technikum Mechanicznym w Krakowie.
Obecnie nasze firmy tj. Gładysek BS i Cartechnik zatrudniają dwadzieścia
osób, w tym siedmiu inżynierów i trzynastu techników.
Studenci AGH i PK
odbywają u nas praktyki studenckie.
Pierwszego lipca 2005 roku w Krakowie odbyły się obchody 25-ej
rocznicy powstania motoryzacyjnej firmy Gładysek Bosch Service. W
uroczystościach wzięli udział przedstawiciele kierownictwa i
pracownicy firmy Robert Bosch Sp. z o.o., dyrektorzy regionalni
firm: Intercars, Fota, HSK Auto oraz przedstawiciele firm i
instytucji współpracujących, dziennikarze, jak również przyjaciele,
znajomi i pracownicy firmy GBS. Mieliśmy zaszczyt gościć Panią
Dyrektor Krystynę Boczkowską członka zarządu firmy Robert Bosch.
Zaszczycił nas również Dyrektor Działu „Automotiv Aftermarket”
spółki RBPL Pan Krzysztof Ciemięga. Gościliśmy również kierowników
działów: Bosch Car Service Pana Roberta Dzierżanowskiego, działu
sprzedaży urządzeń diagnostycznych Pana Pawła Borowskiego, działu
technicznego Pana Artura Kornasia. W spotkaniu uczestniczyli również
menagerowie działu AA i pracownicy Centrum Szkoleniowego Junkers.
Olbrzymią niespodziankę sprawił nam swoją obecnością Pan Herbert
Wesely z Austrii, który jest nazywany ojcem chrzestnym serwisów
Bosch-a w Polsce, z racji swojego olbrzymiego zaangażowania w budowę
sieci warsztatów pod marką Bosch. Gościem uroczystości był również
Pan Antoni Warczewski dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych w
Krakowie, gdzie powstała pierwsza w Małopolsce, a druga w Polsce
klasa pod patronatem firmy Bosch. Mieliśmy przyjemność gościć
redaktora naczelnego miesięcznika Auto Elektro Pana Marcina
Lewickiego, który publikował moje artykuły na łamach swojego pisma.
Po
ceremonii powitalnej odbyła się multimedialna prezentacja 25 letniej
historii firmy GBS.
Toast szampanem, a następnie wręczenie upominków było akcentem
podsumowującym ćwierć wieku pracy na rynku motoryzacyjnym, w tym
bardzo udanej dziesięcioletniej współpracy z firmą Bosch. Goście
mogli zapoznać się z najnowszymi urządzeniami diagnostycznymi
Bosch-a, które prezentowali pracownicy firmy GBS. W godzinach
wieczornych w restauracji na wolnym powietrzu, przy udziale muzyki i
wina odbyło się spotkanie integracyjne pracowników firmy Gładysek
Bosch Service z
gośćmi z firmy Robert Bosch.
Firma CarTechnik zostaje importerem francuskich urządzeń firmy Dactem (TMA)
oraz greckiej firmy Carbon Zapp. Pod koniec 2007 roku otwieramy w firmie
nowy dział zajmujący się naprawą wtryskiwaczy (w tym Common Rail) oraz
pompowtryskiwaczy. Nowe, sterylnie czyste pomieszczenie oraz
specjalistyczne narzędzia i urządzenia firmy Bosch pozwalają na
serwisowanie wtryskiwaczy zgodnie z fabryczną technologią.
Na terenie całej Polski, rozpoczęliśmy sprzedaż wyposażenia pracowni
naprawy wtryskiwaczy wraz z technicznymi szkoleniami praktycznymi na
miejscu u klientów z zakresu regeneracji wtryskiwaczy oraz z
telefonicznym holtine po zakończonym szkoleniu. Prowadzimy prezentacje
wyposażenia pracowni diesla w siedzibie naszej firmy w Krakowie. Oferta
jest przygotowana na bazie naszego bogatego doświadczenia zawodowego i
zawiera jedynie te pozycje, które się sprawdziły w praktyce. Otwieranie
pracowni diesla spotkało się z dużym zainteresowaniem klientów w całej
Polsce. Z biegiem czasu zaczęliśmy również wyposażać pracownie pomp
diesla w niezbędne urządzenia i narzędzia do ich regeneracji.
W wyniku półtorarocznej pracy na zlecenie firmy Robert Bosch sp. z o. o. w naszej firmie powstał „Poradnik diagnostyki Samochodowej”, którego autorami byli Jerzy i Michał Gładysek.
Sukcesy związane z naprawą wtryskiwaczy zaowocowały zakupem
zaawansowanego stołu probierczego diesla Bosch EPS 815. Na początku 2010
roku, w nowo powstałej pracowni diesla, rozpoczynamy naprawę pomp
wtryskowych Common Rail oraz VP 29/30/44.
Firma Gładysek Bosch Service otrzymała prestiżową autoryzację Bosch
Diesel Service zobowiązującą nas do profesjonalnej naprawy aparatury
wtryskowej diesla. Zakup przystawki Bosch CAMBOX do stołu probierczego
EPS 815 umożliwił nam testowanie i naprawę pompowtryskiwaczy oraz pompek
jednostkowych PLD na najwyższym światowym poziomie.
W firmie uruchamiamy nowy dział zajmujący się regeneracją turbosprężarek
w oparciu o urządzenia niemieckiej firmy Schenck.
Otrzymałem wyróżnienie w konkursie Małopolski Rzemieślnik Roku 2011.
Do już istniejących: Bosch Diesel Service oraz Bosch Car Service,
dołączyły dwie nowe autoryzacje na systemy wtryskowe firm
Delphi i Denso: Delphi Service Center oraz Denso Diesel Point.
Firma Gładysek Bosch Service zajęła pierwsze miejsce w Polsce w Teście
Tajemniczego Klienta
sieci Bosch Diesel Centrum i Bosch Diesel Service.
W czasopiśmie branżowym e-Autonaprawa ukazał się nasz dwuczęściowy artykuł pt. „Profile elektrycznych sygnałów sterujących wtryskiwaczami elektromagnetycznymi systemu wtryskowego Common Rail”, świadczący o naszych zainteresowaniach do pogłębiania wiedzy o skomplikowanych procesach zachodzących w procesie sterowania wtryskiwaczami CR.
Wystawiamy się po raz pierwszy na targach motoryzacyjnych w Poznaniu. Przedstawiana przez nas oferta regeneracji aparatury dieslowskiej i turbin, sprzedaż urządzeń Bosch i Carbon Zapp do testowania i regeneracji wtryskiwaczy oraz szkolenia z naprawy wtryskiwaczy spotkały się z dużym zainteresowaniem. Sukcesy w sprzedaży zaowocowały naszą stałą obecnością na targach poznańskich w kolejnych latach.
Pracownię turbosprężarek doposażyliśmy w urządzenie przepływowe do ustawiania układu zmiennej geometrii TurboTest firmy Cimat. W kolejnych latach urządzenie jest rozbudowane o ustawienie geometrii w oparciu o ciśnienie doładowania, a także automatyczne programowanie i zmianę zakresu pracy nastawników elektrycznych turbosprężarek, w tym 24V.
Dział aparatury wtryskowej rozszerzyliśmy o urządzenie Carbon Zapp do czyszczenia i testowania wtryskiwaczy bezpośredniego wtrysku benzyny FSI / GDI. Dzięki ciśnieniu roboczemu rzędu kilkuset barów i odniesieniu do bazy danych, procedura czyszczenia jest wysoce efektywna, a wysokociśnieniowy test umożliwia prawidłową ocenę stanu wtryskiwaczy.
Nasze wieloletnie doświadczenie zawodowe zaowocowało szkoleniami technicznymi dla wielu szkół i firm z branży motoryzacyjnej, między innymi pięcioma szkoleniami dla fabryki Volkswagena w Polkowicach (2005 – 2016 r.).
Ponownie uczestniczymy jako wystawca na targach poznańskich.
Od początku istnienia tego działu firmy przy naszym udziale powstało w kraju i za granicą ponad 50 pracowni regeneracji aparatury wtryskowej diesla. 2015 – 2017 r. to nasze najlepsze lata w sprzedaży urządzeń diagnostycznych na potrzeby diesla. Jako autoryzowany dystrybutor UD firmy Bosch, osiągnęliśmy szczyty wśród najlepszych sprzedawców w Polsce.
Nasza firma uczestniczyła jako wystawca na targach regeneracji części ReMaTec 2017 w Amsterdamie. Rozmowy pokazały, że oprócz konkurencyjnej ceny Klienci oczekują przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zapewniających im bezproblemową sprzedaż regenerowanych podzespołów. Najwyższej jakości sprzęt, technologia, fachowość, miła obsługa to gwarancja spełnienia oczekiwań naszych Klientów.
W związku z szybkim rozwojem układów oczyszczania spalin, szczególnie w pojazdach z silnikiem diesla, zaistniała potrzeba serwisowania filtrów cząstek stałych tzw. DPF i FAP oraz innych elementów tego systemu, jak np. katalizatory w tym SCR, zarówno w samochodach osobowych, jak i ciężarowych. Nawiązaliśmy kontakt ze szwajcarską firmą FFSolution i po pierwszym zakupie maszyny FH2 na potrzeby naszej firmy, zostaliśmy generalnym importerem tego znakomitego produktu na polskim rynku samochodowym.
Był to początek nowego działu naszej firmy, zajmującego się czyszczeniem z popiołu i sadzy filtrów układu oczyszczania spalin.
Na podwalinach firmy Gładysek Bosch Service, z uwagi na słuszny wiek właściciela firmy i prawie 50-cio letni staż pracy, utworzyliśmy rodzinną firmę Gładysek spółka jawna. Wszyscy pracownicy firmy wraz z jej strukturą organizacyjną zostali przeniesieni do nowo utworzonej spółki jawnej.
Dział naprawy pojazdów Bosch Car Service został wyposażony w urządzenie do obsługi samochodowych klimatyzacji, pracujące w oparciu o nowy czynnik chłodniczy R1234yf.
Od wielu lat bierzemy czynny udział w Targach Motoryzacyjnych, prezentując urządzenia diagnostyczne, będące w naszej ofercie handlowej. W 2018 roku oprócz wcześniej oferowanych urządzeń i usług, zaprezentowaliśmy rozwiązania do czyszczenia filtrów DPF i katalizatorów firmy FFSolution, co zaowocowało licznymi zamówieniami na urządzenia.
Sukcesywnie wprowadzamy wszelkie nowości w dziale regeneracji aparatury wtryskowej diesla. Bardzo ważnym, szczególnie dla utrzymania wysokiej jakości usług w dziale Bosch Diesel Service było wprowadzenie w naszej firmie systemu Bosch Quality Scan. Dzięki temu klient uzyskuje gwarancję jakości naprawy, zgodną z założeniami firmy Bosch.
Kolejne nowości w dziale diesla to poszerzenie oferty skierowanej do naszych klientów, a w tym:
- Przesiewowy test wtryskiwaczy CR
- Czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy HADI Bosch (cztero-pinowych), stosowanych w samochodach Mercedes Actros, a także innych z nowoczesnych samochodów ciężarowych EURO 6 jak np. Scania XPI, DAF Smart itp.
- Rewitalizacja stosów piezoelektrycznych wtryskiwaczy pochodzących zarówno z silników diesla, jak i benzynowych
- Wyznaczanie klasyfikacji wtryskiwaczy systemu Common Rail dla niemalże wszystkich marek: BOSCH, VDO/SIEMENS/CONTI, DELPHI, DENSO (tzw. Kody IMA/ISA, IIC, C2i, C3i oraz QR)
- Czyszczenie i testowanie pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych firmy SIEMENS oraz 2- i 4-pinowych DELPHI E1, E3 na najnowocześniejszym na rynku stole probierczym MTBR firmy CARBON ZAPP. Stół umożliwia także testowanie wszystkich rodzajów wtryskiwaczy i pomp Common Rail.
- Naprawa pomp Common Rail Bosch CP4
Po raz kolejny, po przebytym z wynikiem pozytywnym audycie zewnętrznym, otrzymaliśmy certyfikat potwierdzający, że system zarządzania organizacji BOSCH SERVICE w firmie GŁADYSEK sp. j., spełnia wymagania normy Systemu Zarządzania Jakością ISO9001:2015.
Po czterech latach projektowania i eksperymentów powstała w naszej firmie komputerowa przystawka do badania korekcji dawek wtryskiwaczy Common Rail w pojeździe. Urządzenie pomiarowe mieści się w ręce wraz z wyświetlaczem i własnym zasilaniem, nie wymaga żadnych dodatkowych urządzeń wspomagających. Specjalne sondy pomiarowe wpina się bezstykowo pomiędzy przewody elektryczne wtryskiwaczy. W kilka sekund po włączeniu odczytuje się między innymi korekcję dawek paliwa, które są ustalane przez sterownik silnika na poszczególnych cylindrach. Oprogramowanie jest wliczone w cenę urządzenia i nie wymaga płatnej aktualizacji. Przystawka ta doskonale uzupełnia testery usterek, wykorzystywane do diagnostyki w warsztacie samochodowym, takie jak KTSXXX i inne.
Jerzy Gładysek
Firma Gładysek działa jak Centrum Samochodowe
Bosch, które skupia następujące działy:
Bosch Car Service | Bosch Diesel Service
Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 11
31-476 Kraków
Poniedziałek 8:00-16:00
Wtorek 8:00-16:00
Środa 8:00-16:00
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-16:00
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte
© Copyright | Gładysek Spółka Jawna