Sprzedaż i serwis urządzeń warsztatowych

Gładysek

Mapa stronyKontakt


 
Bosch Diagnostics
Program ESI[tronic]
 
Urządzenia diagnostyczne


Promocje i nowości

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, SCR
Diagnoza silników i elektroniki
  Kontrola i czyszczenie wtryskiwaczy
 
Oprogramowanie
Analiza spalin
Prostowniki i testery akumulatorów
Diagnoza alternatorów i rozruszników
Urządzenia do obsługi klimatyzacji
Wyciągi spalin samochodowych
Urządzenia uzupełniające

Używane urządzenia diagnostyczne

Szkolenia serwisowe
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 

Carbon Zapp FST

Urządzenie do pomiaru systemu paliwowego silników benzynowych i diesla.

Zapp FST to następca modelu Fuel Zapp.









  Informacje o produkcie  
    Cennik

Stworzymy dla Ciebie nowy biznes
Pracownia naprawy wtryskiwaczy
 
Bosch
DCI 700
EPS 708
EPS 205 oraz update EPS 200 > 205
EPS 118

Carbon Zapp
MTBR - wielofunkcyjny stół probierczy
CRU2R, CRU4R (CR)
DCDR, TBCR, BCR-Kit - Przystawki
DS1R, DS2R (CR)
UIPR (EUI)
HUIR (HEUI)
GDU2R, GDU4R, GD1R (benzyna GDI)
GS2, GS4, GS8 (benzyna)
CRU2(i) -> CRU2R UPDATE, WYMIANA
CRU2 -> CRU2i UPDATE
FST
ES3
Oleje i detergenty

Narzędzia do wyciągania wtryskiw.
 
Carbon Zapp FST
Urządzenie do diagnozy układów paliwowych silników benzynowych i Diesla


Diagnoza
• Niewłaściwe ciśnienie paliwa
• Niewłaściwy przepływ paliwa w układzie
• Zabrudzony filtr paliwa
• Wadliwa pompa paliwa
• Zatkane sitko na wlocie pompy paliwa
• Wadliwy zawór pompy paliwa
• Nieszczelne wtryskiwacze
• Niewłaściwe działanie regulatora ciśnienia paliwa
• Pienienie się i/lub zanieczyszczenie paliwa
• Ograniczenia w wężach paliwowych: zasilania i powrotnych
• Wahania podciśnienia w kolektorze
dolotowym
• Wsteczne ciśnienie wydechu dla testowania pracy katalizatora
• Ciśnienie doładowania

Wyszukiwanie i usuwanie usterek w „sercu” silnika
Wszystkie samochody wyposażone w system elektronicznego wtrysku paliwa  wymagają dokładnej kontroli układu paliwowego. Jeżeli ciśnienie lub strumień przepływającego paliwa nie mieszczą się w zakresie podanym przez producenta, wydajność silnika maleje. Wtedy stosunek powietrza do paliwa będzie nieprawidłowy, a w ekstremalnych warunkach zapłon silnika stanie się niemożliwy.
Testując układ paliwowy samochodu w poszukiwaniu przyczyn niewłaściwego ciśnienia paliwa, niewystarczającego strumienia przepływu paliwa, zapowietrzenia układu paliwowego, niewłaściwego podciśnienia w kolektorze dolotowym i innych usterek, możemy uniknąć długoterminowych i kosztownych napraw związanych z wadliwym katalizatorem, spalaniem stukowym, utratą mocy, wypalonymi zaworami itp. Tester Zapp FST potrafi efektywnie zidentyfikować usterki układów paliwowych.

Podciśnienie w kolektorze dolotowym
Niewłaściwe podciśnienie w kolektorze dolotowym znacznie wpływa na pracę elektronicznie sterowanego systemu wtryskowego oraz na ogólną wydajność silnika.
Podciśnienie powstające w kolektorze dolotowym zależy od komponentów silnika takich jak: zawory, popychacze, sprężyny zaworów, tłoki i pierścienie tłokowe. Innymi czynnikami wpływającymi na wielkość podciśnienia są: rozrząd, nieszczelność kolektora, kąt wyprzedzenia zapłonu i ograniczenia w układzie wydechowym.

Zakres dostawy
- Manometr 0-7 bar
- Wakuometr do pomiaru podciśnienia w kolektorze dolotowym
- Manometr nadciśnienia w układzie wydechowym
- Rotametr

W ofercie posiadamy również model Zapp FST-HF o zwiększonym zakresie rotametru z 3,3 do 6,6 l/min - do zastosowań w samochodach rajdowych oraz ciężarowych.

Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp


 

Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?
My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy:

Strona poświęcona otwieraniu pracowni naprawy wtryskiwaczy i pomp diesla
otwierana w nowym oknie

 

Więcej informacji o urządzeniach firmy Carbon Zapp
na stronie producenta:

Carbon Zapp | Polska
otwierana w nowym oknie