Sprzedaż i serwis urządzeń warsztatowych

Gładysek

Mapa stronyKontakt


 
Bosch Diagnostics
Program ESI[tronic]
 
Urządzenia diagnostyczne


Promocje i nowości

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, SCR
Diagnoza silników i elektroniki
  Kontrola i czyszczenie wtryskiwaczy
 
Oprogramowanie
Analiza spalin
Prostowniki i testery akumulatorów
Diagnoza alternatorów i rozruszników
Urządzenia do obsługi klimatyzacji
Wyciągi spalin samochodowych
Urządzenia uzupełniające

Używane urządzenia diagnostyczne

Szkolenia serwisowe
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 

Carbon Zapp UIPR

Przystawka UIPR-A do badania i czyszczenia pompowtryskiwaczy EUI, PDE i pompek PLD do urządzenia DS2R lub CRU2R
oraz niezależne urządzenie UIPR-S.







Przystawka UIPR-A jest następcą modeli:
UA2i, UA2 oraz UAS 100.

  Informacje o produkcie  
    Cennik

Stworzymy dla Ciebie nowy biznes
Pracownia naprawy wtryskiwaczy
 
Bosch
DCI 700
EPS 708
EPS 205 oraz update EPS 200 > 205
EPS 118

Carbon Zapp
MTBR - wielofunkcyjny stół probierczy
CRU2R, CRU4R (CR)
DCDR, TBCR, BCR-Kit - Przystawki
DS1R, DS2R (CR)
UIPR (EUI)
HUIR (HEUI)
GDU2R, GDU4R, GD1R (benzyna GDI)
GS2, GS4, GS8 (benzyna)
CRU2(i) -> CRU2R UPDATE, WYMIANA
CRU2 -> CRU2i UPDATE
FST
ES3
Oleje i detergenty

Narzędzia do wyciągania wtryskiw.
 
UIPR-A
Przystawka do czyszczenia i testowania pompowtryskiwaczy EUI lub pompek EUP z układów PLD (czyszczenie jest opcją)
• Tryb pracy półautomatyczny
• Czas testu poniżej 15 minut
• Zaawansowany lub uproszczony tryb pracy
• Sterowanie i pomiar za pomocą głównego urządzenia serii DS2R lub CRU2R, CRU4R.

UIPR-S
Urządzenie do czyszczenia i testowania pompowtryskiwaczy EUI lub pompek EUP z układów PLD (czyszczenie jest opcją)
• Tryb pracy półautomatyczny
• Czas testu poniżej 15 minut
• Zaawansowany lub uproszczony tryb pracy
• Statyczny elektroniczny pomiar wagowy DFAP
• Protokół w formie elektronicznej z możliwością wydruku
• Tablet 8" z systemem Android

Typy obsługiwanych pompowtryskiwaczy EUI i pompek jednostkowych EUP
• Delphi E3, Delphi E1, DAF (Pompka / wtryskiwacz), Scania / Cummins HPI,
• Volvo (Bosch i Delphi), John Deere, Scania / Yanmar, Iveco, VW PDE
• CAT, Cummins Celect, Detroit Diesel, Cummins,
• Mercedes Actros, Atego, Mack, DAF i inne

Wykonywane testy

RLC
Test elektryki pompowtryskiwacza
- piezo: kΩ/µF
- cewkowe: Ω/mH

CFL
Test szczelności zewnętrznej

RSP

Badanie czasu reakcji wtryskiwacza (opcja)

iVM
Badanie dawek wtryskowych w 15 krokach
- Pełne obciążenie FL, Częściowe obciążenie PL, Dawka emisyjna EM, Bieg jałowy LL, Przedwtrysk / Dotrysk PI

BIP
Czas reakcji zaworu sterującego pompowtryskiwacza (opcja)

SPR
Dynamiczne badanie rozpylania



Przystawka Carbon Zapp UIPR-A
do urządzeń DS2R oraz CRU2R, CRU4R




Niezależne urządzenie Carbon Zapp UIPR-S

 



Charakterystyka urządzenia
– Ogólne profile sterujące do wszystkich rodzajów pompowtryskiwaczy
– Aktualizowana baza danych
– Możliwość tworzenia własnych planów testowych
– UIPR sterowany jest pneumatycznie, nie wymaga stołu probierczego
– Szybki montaż / demontaż pompowtryskiwacza / pompki
– Przezroczysta osłona ochronna
– Automatyczna kontrola ciśnienia zasilającego (10Bar)
– Sterowanie pompowtryskiwaczami z 2 cewkami, 4 pinowymi (E3 / DAF)
– System podwójnego zasilania niskim ciśnieniem (Cummins)
– Węże opare na połączeniach na szybkozłączach
– Manometr niskiego ciśnienia (0-10 Bar)
– Sterowanie pompowtryskiwaczami cewkowymi i piezo
(0-250V / 0-35A)
– Programowalne profile piezo
– Symulacja do 1200 obr/min (600 cykli/min)
– Zabezpieczenie obwodów sterujących
– Automatyczne czyszczenie detergentem chemicznym i płukanie olejem probierczym przed testowaniem (opcja)

Adaptery



Firma Carbon Zapp oferuje wiele różnych adapterów do pompowtryskiwaczy EUI oraz pompek jednostkowych EUP (opcja).

 

 

 
Komora do badania rozpylania
Podświetlana komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu do 2500 barów.

Diagnostyka: Nieprawidłowego rozpylania, Nieszczelnych lub zapieczonych pompowtryskiwaczy.

Komora została zintegrowana z wygodnym uchwytem wtryskiwacza.

 

 
Regulacja skoku
Szybka regulacja skoku sekcji pompowtryskiwacza EUI lub pompki EUP od 4 do 20mm za pomocą pokrętła.


 
Badanie reakcji wtryskiwaczy (RSP i BIP - opcja)
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki pompowtryskiwacza, a czujnik BIP do zaworu pompowtryskiwacza by dokładnie zmierzyć aktualną mechaniczną odpowiedź zaworu pompowtryskiwacza na wysterowanie elektryczne, a także faktyczny moment wtrysku paliwa. 

Diagnostyka: przycinający się pompowtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.
 

 
Oprogramowanie AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwia korzystanie z najnowszych wdrożonych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych...
Protokoły
Czytelne protokoły z kolorowym oznaczeniem wyników każdego z testów.
Możliwy wydruk skrócony dla klienta lub pełny dla warsztatu regenerującego.

 
Dynamiczny wagowy pomiar dawek wtryskowych w przystawce UIPR-A w połączeniu z CRU2R lub z CRU4R
Dokładny, powtarzalny i szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych. Jedyny dostępny na rynku światowym układ pomiarowy, który nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kondycjonowania temperatury. Obsługuje pomiar dawek cząstkowych wtryśniętych jedna po drugiej tak jak to ma miejsce w silniku. Powtarzalność: 0,05%, dokładność: 0,2%.

 
Statyczny wagowy pomiar dawek wtryskowych DFAP w niezależnym urządzeniu UIPR-S
Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych. Układ pomiarowy nie wymaga filtracji ani kondycjonowania temperatury. Rozdzielczość: 0,1 mm³, dokładność: 0,6%.
Pomiar menzurkowy w przystawce UIPR-A w połączeniu
z DS2R-A
Stopniowane i podświetlane diodami LED menzurki używane do odczytu wartości dawek wtryskowych oraz przelewów. Po każdym teście następuje automatyczne opróżnienie menzurek.
Rozdzielczość: 0,5 ml, dokładność: ±1ml/65ml.



 

Przystawkę UIPR-A oraz urządzenie UIPR-S można skonfigurować w różnych wersjach:
 
Model UIPR Testowanie Czyszczenie detergentem Typ urządzenia Układ pomiarowy
UIPR-A x Przystawka Dynamiczny wagowy z CRU2R, CRU4R
Menzurkowy z DS2R-A
UIPR-A/F Przystawka Dynamiczny wagowy z CRU2R, CRU4R
Menzurkowy z DS2R-A
UIPR-S x Niezależne urządzenie Statyczny wagowy DFAP
UIPR-S/F Niezależne urządzenie Statyczny wagowy DFAP

● - wyposażenie standardowe
x - niedostępne

Korzyści i wady wynikające z różnych konfiguracji UIPR
 
CRU2R + przystawka UIPR-A

Zalety

- Połączenie przystawki UIPR-A/F z CRU2R (testowanie i czyszczenie) lub UIPR-A z CRU4R (tylko testowanie) umożliwia najdokładniejszy pomiar.
- Ekonomiczne rozwiązanie

Wady
- W jednym czasie można obsługiwać albo wtryskiwacze Common Rail albo pompowtryskiwacze
 


Dodatkowo zalecamy CRU2R do profesjonalnej obsługi wtryskiwaczy CR
DS2R-A + przystawka UIPR-A

Zalety

- Połączenie przystawki UIPR-A/F z DS2R-A umożliwia głównie czyszczenie pompowtryskiwaczy. Pomiar menzurkowy jest niewygodny i mało dokładny.
Zakup dodatkowo CRU2R do wtryskiwaczy Common Rail oraz niezależnego stanowiska DS2R-A wraz z UIPR-A/F jest rozwiązaniem pozwalającym na profesjonalną obsługę wtryskiwaczy CR oraz jedynie czyszczenie pompowtryskiwaczy na niezależnym stanowisku.

Wady
- Urządzenie DS2R-A służy jedynie do wstępnego testu wtryskiwaczy Common Rail, dlatego wymaga zakupu dodatkowo CRU2R.
- Rozwiązanie to umożliwia głównie czyszczenie pompowtryskiwaczy. Testowanie odbywa się jedynie na menzurkach. Rozwiązanie polecane jest jedynie klientom, którym nie zależy na testowaniu pompowtryskiwaczy.
 

Dodatkowo zalecamy CRU2R do profesjonalnej obsługi wtryskiwaczy CR

Niezależne urządzenie UIPR-S

Zalety
-
Niezależne urządzenie UIPR-S umożliwia dokładny pomiar, wystarczający przy badaniu pompowtryskiwaczy.
- Po dodatkowym zakupie urządzenia CRU2R uzyskuje się dwa niezależne stanowiska: jedno do wtryskiwaczy Common Rail, drugie do pompowtryskiwaczy
- UIPR-S oraz niezależne CRU2R jest tańszym rozwiązaniem niż połączenie DS2R-D z UIPR-A oraz dokupienie niezależnego CRU2R. Rozwiązanie to posiada jednak jedną małą wadę opisaną poniżej.

Wady
- Nie obsługuje wtryskiwaczy Common Rail, wymagany zakup CRU2R.
- Rozwiązanie jest podobne do DS2R-D + UIPR-A oraz niezależnego CRU2R, gdyż tworzy dwa niezależne stanowiska, z tą różnicą, że tutaj nie można obu urządzeń użyć do wtryskiwaczy CR. Jest to istotne jedynie dla warsztatów, które mają dużą ilość wtryskiwaczy do serwisowania.

Powyższe konfiguracje są jedynie orientacyjne. Należy dobrać odpowiedni model urządzenia bazowego oraz przystawki (np. czy z funkcją tylko testowania czy testowania i czyszczenia).

Gwarancja
2 lata gwarancji producenta Carbon Zapp



Chcesz otworzyć własną pracownię naprawy i regeneracji wtryskiwaczy?

My Ci w tym pomożemy i nauczymy Cię jak to się robi, gdyż sami się tym zajmujemy:

Strona poświęcona otwieraniu pracowni naprawy wtryskiwaczy i pomp diesla
otwierana w nowym oknie


 

Więcej informacji o urządzeniach firmy Carbon Zapp
na stronie producenta:

Carbon Zapp | Polska
otwierana w nowym oknie