Sprzedaż i serwis urządzeń warsztatowych

Gładysek

Mapa stronyKontakt

 

 
Bosch Diagnostics
Program ESI[tronic]
Urządzenia diagnostyczne
 
Szkolenia serwisowe

Serwis urządzeń diagnostycznych
Poradnik diagnostyki samochodowej

Turbiny, wtryskiwacze i pompy
Sklep internetowy Bosch

Strona główna
Kontakt
Mapa strony

Strona startowa Gładysek
Serwis Samochodowy Bosch
 
 

Szkolenia serwisowe
  Nawigacja
  Wykaz i program kursów
  Terminy
  Formularz zgłoszeniowy
     


Common Rail Bosch I i II generacji, serwis wtryskiwaczy diesla


Czas trwania kursu 1 dzień od 9,00 do 17,00.
Cena kursu wraz z materiałami szkoleniowymi 430,00 zł brutto.
Możliwość uzyskania certyfikatu ukończenia kursu.

1. Budowa i zasada działania systemu Common Rail firmy BOSCH.
2. Obwód paliwa niskiego ciśnienia:
a. Z pompą mechaniczną
b. Z pompą elektryczną
c. Układ mieszany
3. Pompa wysokiego ciśnienia CP1 i CP3
4. Regulacja wysokiego ciśnienia:
a. Zawór DRV
b. Zawór ZME
5. Czujnik wysokiego ciśnienia.
6. Wtryskiwacze elektromagnetyczne.
7. Sterowanie wtryskiwaczami elektromagnetycznymi.
8. Pozostałe podzespoły systemu CR:
a. Czujniki
b. Elementy wykonawcze (np. turbodoładowanie i recyrkulacja spalin)
9. Przegląd systemów wtryskowych DELPHI, SIEMENS i DENSO.
10. Serwis wtryskiwaczy systemu CR:
a. Urządzenia pomiarowe i narzędzia specjalistyczne
b. Metody serwisowania wtryskiwaczy

Jeżeli potrafi Pan odpowiedzieć na następujące pytania, to znaczy, że nie musi Pan brać udziału w tym kursie.

1. Jakie są przyczyny uszkodzeń pomp i wtryskiwaczy sytemu CR i jak się przed nimi uchronić?

2. Które elementy układu CR i w jaki sposób wpływają na rozruch silnika i na jego pracę w różnych stanach obciążenia?

3. Jakie metody pomiarowe stosuje się przy diagnozowaniu wtryskiwaczy elektromagnetycznych systemu CR?

 
Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych
Cz. I - Elektrotechnika samochodowa
Cz. II - Elektronika samochodowa
Cz. III - Pomiary oscyloskopowe i multimetryczne

Klimatyzacja w pojazdach samochodowych
Diagnoza komputerowa sterowników z wykorzystaniem testera usterek
Bosch KTS xxx i programu ESI[tronic]

Elektroniczne Systemy Diesla EDC z pompami wtryskowymi Bosch
 Common Rail BOSCH I i II generacji, serwis wtryskiwaczy diesla
 Common Rail BOSCH III generacji, filtry cząstek stałych, diagnostyka systemów CR,
Elektroniczne układy zapłonowe
Wielopunktowe benzynowe systemy wtryskowe Motronic
Pokładowe systemy diagnostyczne OBD II i EOBD
Magistrala CAN